Worldwide
Вакансії
Я хочу працювати

    ПIБ
    Телефон
    Email
    Додати комментар
    Форматы: Pdf, doc
    Асистент/помічник керівника
    Регіони:
    Київ;

    Сьогодні «КУСУМ» входить в ТОП-10 лідерів фармацевтичного ринку України. За 25 років своєї діяльності ми робили усе можливе для того, щоб постійно пропонувати лише високоякісні, дієві та безпечні лікарські засоби. 

    Ми соціально відповідальна компанія, тому повністю дотримуємося КЗпП, стабільно і чесно виплачуємо заробітну плату, оплачуємо лікарняні, відрядження та відпустки (24 календарних дні). Ми регулярно й активно працюємо над вдосконаленням своєї діяльності. 

    Група компаній «КУСУМ» – це не просто робота, це спосіб життя!

    Наразі ми в пошуках колеги, здатного забезпечити кваліфіковану та своєчасну адміністративну підтримку діяльності керівника.

     

    Наші очікування від кандидата:

    • досвід роботи від 1 року у сфері адміністрування / асистентом керівника;
    • грамотна мова (усна і письмова): українська, російська – вільне володіння; англійська – на рівні Upper Intermediate та вище;
    • вміння працювати з Office 365, PowerPoint, Word, Excel;
    • знання ділового етикету;
    • навички роботи з документообігом;
    • вища освіта (бажано юридична).

    Особисті якості:

    • надзвичайна організованість і увага до деталей, пунктуальність і педантичність;
    • аналітичні, організаційні, комунікативні навички;
    • енергійність і ініціативність, легкість до сприйняття інформації;
    • 100% націленість на результат і рішення поставлених задач;
    • уміння і любов до роботи в форматі багатозадачності;
    • охайність;
    • відсутність шкідливих звичок.

    У чому полягатиме робота:

    • планування та організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей та відповідне ведення робочого календаря керівника;
    • збір і аналіз інформації онлайн (бізнес-новини, політичні, юридичні новини);
    • робота з документацією: складання ділових листів, підготовка презентацій, звітності та інші завдання, пов’язані з внутрішньою і зовнішньою комунікацією;
    • своєчасна передача документів, повідомлень та інформації;
    • ведення електронного документообігу;
    • переклади, листування англійською;
    • перевірка на коректність документів, що подаються на підпис керівнику, організація підписання, візування, зберігання, відправлення документів;
    • забезпечення контролю термінів виконання доручень керівника співробітниками структурних підрозділів компанії;
    • робота з базами даних, виконання поточних доручень.

    Ми пропонуємо:

    • офіційне працевлаштування з першого дня згідно з КЗпП України;
    • стабільну і своєчасну заробітну плату і плановий зарплатний ріст;
    • турботу про Ваше здоров’я, медичну страховку;
    • корпоративні заходи;
    • графік роботи: пн.–пт. 09.00–18.00; 
    • новий та сучасний офіс, де комфортно працювати та відпочивати, що знаходиться на Лівому березі у районі ДВРЗ (найближча ст. м. Чернігівська).

     

    Для того щоб почати працювати в «КУСУМ», відправляйте своє резюме. Прохання зазначити Ваші фінансові очікування.

    Ми детально вивчаємо кожне резюме, яке до нас надходить, тому не завжди можемо надати зворотний зв’язок так швидко, як Ви очікуєте. Але при цьому ми поважаємо Ваш час, і, якщо протягом наступних 14 днів ми не зв’яжемося з Вами, це означає, що ми ознайомилися з резюме, але, на жаль, в Компанії немає актуальних вакансій, які відповідають Вашій кваліфікації і досвіду.